Fx Kopiëren
LaTeX Kopiëren
Customer Lifetime Value is een maatstaf die de totale nettowinst vertegenwoordigt die een bedrijf tijdens de gehele relatie van een klant kan verwachten. Controleer FAQs
CLV=CmCRR1+DR-CRR
CLV - Levenslange klantwaarde?Cm - Contributiemarge?CRR - Klantbehoudpercentage?DR - Kortingspercentage?

Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage Voorbeeld

Met waarden
Met eenheden
Slechts voorbeeld

Hier ziet u hoe de Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage-vergelijking eruit ziet als met waarden.

Hier ziet u hoe de Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage-vergelijking eruit ziet als met eenheden.

Hier ziet u hoe de Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage-vergelijking eruit ziet als.

3.8857Edit=8Edit4.25Edit1+12Edit-4.25Edit
Kopiëren
resetten
Deel
Je bent hier -
HomeIcon Thuis » Category Financieel » Category Bedrijf » Category Zakelijke statistieken » fx Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage

Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage Oplossing

Volg onze stapsgewijze oplossing voor het berekenen van Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage?

Eerste stap Overweeg de formule
CLV=CmCRR1+DR-CRR
Volgende stap Vervang waarden van variabelen
CLV=84.251+12-4.25
Volgende stap Bereid je voor om te evalueren
CLV=84.251+12-4.25
Volgende stap Evalueer
CLV=3.88571428571429
Laatste stap Afrondingsantwoord
CLV=3.8857

Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage Formule Elementen

Variabelen
Levenslange klantwaarde
Customer Lifetime Value is een maatstaf die de totale nettowinst vertegenwoordigt die een bedrijf tijdens de gehele relatie van een klant kan verwachten.
Symbool: CLV
Meting: NAEenheid: Unitless
Opmerking: De waarde moet groter zijn dan 0.
Contributiemarge
De contributiemarge kan bruto of per eenheid worden vermeld. Het vertegenwoordigt het extra geld dat wordt gegenereerd voor elk verkocht product/eenheid na aftrek van het variabele deel van de kosten van het bedrijf.
Symbool: Cm
Meting: NAEenheid: Unitless
Opmerking: De waarde moet groter zijn dan 0.
Klantbehoudpercentage
Het klantretentiepercentage meet het percentage klanten dat binnen het bedrijf behouden blijft in het totale klantenbestand in een bepaalde periode.
Symbool: CRR
Meting: NAEenheid: Unitless
Opmerking: De waarde moet groter zijn dan 0.
Kortingspercentage
Disconteringsvoet is de rente die aan commerciële banken en andere bewaarinstellingen in rekening wordt gebracht voor leningen ontvangen via het kortingsvenster van de Federal Reserve Bank.
Symbool: DR
Meting: NAEenheid: Unitless
Opmerking: Waarde kan positief of negatief zijn.

Andere formules om Levenslange klantwaarde te vinden

​Gan Levenslange klantwaarde
CLV=(ACVACL)-CAC

Andere formules in de categorie Verkoopstatistieken

​Gan Samengestelde jaarlijkse groeisnelheid
CAGR=(((EVSV)1ny)-1)100
​Gan Klantverkoopprijs
CSP=CP+(PM%CP)
​Gan EBIT
EBIT=R-OPEX
​Gan Marktpenetratie
MP=(nTP)100

Hoe Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage evalueren?

De beoordelaar van Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage gebruikt Customer Lifetime Value = (Contributiemarge*Klantbehoudpercentage)/(1+Kortingspercentage-Klantbehoudpercentage) om de Levenslange klantwaarde, Customers Lifetime Value with Discount Rate is een proces waarbij een bedrijf of andere organisatie de interacties met klanten beheert, waarbij doorgaans gebruik wordt gemaakt van data-analyse om grote hoeveelheden informatie te bestuderen, te evalueren. Levenslange klantwaarde wordt aangegeven met het symbool CLV.

Hoe kan ik Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage evalueren met behulp van deze online beoordelaar? Om deze online evaluator voor Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage te gebruiken, voert u Contributiemarge (Cm), Klantbehoudpercentage (CRR) & Kortingspercentage (DR) in en klikt u op de knop Berekenen.

FAQs op Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage

Wat is de formule om Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage te vinden?
De formule van Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage wordt uitgedrukt als Customer Lifetime Value = (Contributiemarge*Klantbehoudpercentage)/(1+Kortingspercentage-Klantbehoudpercentage). Hier is een voorbeeld: 9.04918 = (8*4.25)/(1+12-4.25).
Hoe bereken je Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage?
Met Contributiemarge (Cm), Klantbehoudpercentage (CRR) & Kortingspercentage (DR) kunnen we Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage vinden met behulp van de formule - Customer Lifetime Value = (Contributiemarge*Klantbehoudpercentage)/(1+Kortingspercentage-Klantbehoudpercentage).
Wat zijn de andere manieren om Levenslange klantwaarde te berekenen?
Hier zijn de verschillende manieren om Levenslange klantwaarde-
  • Customer Lifetime Value=(Average Cost of Customer Value*Average Cost of Customer Lifetime)-Customer Acquisition CostOpenImg
te berekenen
Copied!