Fx Kopiëren
LaTeX Kopiëren
Customer Lifetime Value is een maatstaf die de totale nettowinst vertegenwoordigt die een bedrijf tijdens de gehele relatie van een klant kan verwachten. Controleer FAQs
CLV=(ACVACL)-CAC
CLV - Levenslange klantwaarde?ACV - Gemiddelde kosten van klantwaarde?ACL - Gemiddelde kosten van de levensduur van de klant?CAC - Kosten voor acquisitie van klanten?

Levenslange klantwaarde Voorbeeld

Met waarden
Met eenheden
Slechts voorbeeld

Hier ziet u hoe de Levenslange klantwaarde-vergelijking eruit ziet als met waarden.

Hier ziet u hoe de Levenslange klantwaarde-vergelijking eruit ziet als met eenheden.

Hier ziet u hoe de Levenslange klantwaarde-vergelijking eruit ziet als.

110000Edit=(2000Edit60Edit)-10000Edit
Kopiëren
resetten
Deel
Je bent hier -
HomeIcon Thuis » Category Financieel » Category Bedrijf » Category Zakelijke statistieken » fx Levenslange klantwaarde

Levenslange klantwaarde Oplossing

Volg onze stapsgewijze oplossing voor het berekenen van Levenslange klantwaarde?

Eerste stap Overweeg de formule
CLV=(ACVACL)-CAC
Volgende stap Vervang waarden van variabelen
CLV=(200060)-10000
Volgende stap Bereid je voor om te evalueren
CLV=(200060)-10000
Laatste stap Evalueer
CLV=110000

Levenslange klantwaarde Formule Elementen

Variabelen
Levenslange klantwaarde
Customer Lifetime Value is een maatstaf die de totale nettowinst vertegenwoordigt die een bedrijf tijdens de gehele relatie van een klant kan verwachten.
Symbool: CLV
Meting: NAEenheid: Unitless
Opmerking: De waarde moet groter zijn dan 0.
Gemiddelde kosten van klantwaarde
De gemiddelde kosten van klantwaarde zijn de gemiddelde omzetwaarde die elke klant gedurende een bepaald tijdsbestek voor uw bedrijf oplevert.
Symbool: ACV
Meting: NAEenheid: Unitless
Opmerking: Waarde moet groter zijn dan 0.
Gemiddelde kosten van de levensduur van de klant
Gemiddelde kosten van de klantlevensduur is een maatstaf die wordt gebruikt bij de berekening van de klantwaarde, die verwijst naar de gemiddelde kosten die in een bepaalde periode aan een klant zijn besteed.
Symbool: ACL
Meting: NAEenheid: Unitless
Opmerking: Waarde moet groter zijn dan 0.
Kosten voor acquisitie van klanten
Klantacquisitiekosten zijn de hoeveelheid geld die een bedrijf uitgeeft om een klant zijn producten of diensten te laten kopen.
Symbool: CAC
Meting: NAEenheid: Unitless
Opmerking: Waarde moet groter zijn dan 0.

Andere formules om Levenslange klantwaarde te vinden

​Gan Levenslange waarde van klanten met kortingspercentage
CLV=CmCRR1+DR-CRR

Andere formules in de categorie Verkoopstatistieken

​Gan Samengestelde jaarlijkse groeisnelheid
CAGR=(((EVSV)1ny)-1)100
​Gan Klantverkoopprijs
CSP=CP+(PM%CP)
​Gan EBIT
EBIT=R-OPEX
​Gan Marktpenetratie
MP=(nTP)100

Hoe Levenslange klantwaarde evalueren?

De beoordelaar van Levenslange klantwaarde gebruikt Customer Lifetime Value = (Gemiddelde kosten van klantwaarde*Gemiddelde kosten van de levensduur van de klant)-Kosten voor acquisitie van klanten om de Levenslange klantwaarde, De Customer Lifetime Value-formule wordt gedefinieerd als een maatstaf die de totale omzet meet die een bedrijf van een klant kan verwachten in de loop van zijn relatie met het bedrijf, te evalueren. Levenslange klantwaarde wordt aangegeven met het symbool CLV.

Hoe kan ik Levenslange klantwaarde evalueren met behulp van deze online beoordelaar? Om deze online evaluator voor Levenslange klantwaarde te gebruiken, voert u Gemiddelde kosten van klantwaarde (ACV), Gemiddelde kosten van de levensduur van de klant (ACL) & Kosten voor acquisitie van klanten (CAC) in en klikt u op de knop Berekenen.

FAQs op Levenslange klantwaarde

Wat is de formule om Levenslange klantwaarde te vinden?
De formule van Levenslange klantwaarde wordt uitgedrukt als Customer Lifetime Value = (Gemiddelde kosten van klantwaarde*Gemiddelde kosten van de levensduur van de klant)-Kosten voor acquisitie van klanten. Hier is een voorbeeld: 110000 = (2000*60)-10000.
Hoe bereken je Levenslange klantwaarde?
Met Gemiddelde kosten van klantwaarde (ACV), Gemiddelde kosten van de levensduur van de klant (ACL) & Kosten voor acquisitie van klanten (CAC) kunnen we Levenslange klantwaarde vinden met behulp van de formule - Customer Lifetime Value = (Gemiddelde kosten van klantwaarde*Gemiddelde kosten van de levensduur van de klant)-Kosten voor acquisitie van klanten.
Wat zijn de andere manieren om Levenslange klantwaarde te berekenen?
Hier zijn de verschillende manieren om Levenslange klantwaarde-
  • Customer Lifetime Value=(Contribution Margin*Customer Retention Rate)/(1+Discount Rate-Customer Retention Rate)OpenImg
te berekenen
Copied!